Hizmetlerimiz

Acil Destek

Her zaman acil durumlara hızlı bir şekilde müdahale edebilmek için hazır bulunmaktayız. Acil veteriner ihtiyaçlarınızda size profesyonel ve güvenilir bir destek sağlıyoruz.

Koruyucu Hekimlik

Sadece köpeklerin değil siz köpek sahiplerinin de hasta olmalarını engelleyen koruyucu veteriner hekimlik (aşılama,parazit mücadele programları, çevre sağlığı vs.) hizmetleri vermekteyiz.

Aşılama

Yavru kedi ve köpeklerin 4-6 haftalıktan itibaren aşılarının yapılması, onları birçok hastalıktan korumaya yardımcı olur ve uzun bir sağlıklı yaşamın ilk adımını oluşturur. Düzenli olarak aşılatmak önemlidir.

Mikroçip Uygulama

Kliniğimizde, minik dostlarımızın kaybolma veya çalınma riskine karşı mikroçip uygulamasıyla birlikte internet destekli kayıt sistemimiz bulunuyor.

Görüntüleme

Remedial Veteriner Kliniği, kedi ve köpeklerin sağlık ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla birçok yardımcı görüntüleme hizmeti sunmaktadır.

Dahiliye (İç Hastalıkları)

Eksiksiz bir tedavi uygulayabilmek için gerekli olan en önemli şey tam ve doğru bir muayenenin yapılmasıdır. Öncelikli olarak eksiksiz bir anamnez alınması gerekmektedir.

Cerrahi Müdahale

Remedial Veteriner Kliniği’nde uzun yıllar tecrübeleri olan işinde uzman ekip tarafından en iyi şartlarda cerrahi tedavi seçeneği sağlanabilmektedir.

Doğum ve Jinekoloji

Gebeliğin 18. gününden sonra gebelik teşhisi, gebelik süresi, doğum tarihi, yavru sayısı, yavru kalp atımlarının tespiti, yavru anomalileri ultrason cihazı ile yapılmaktadır.

Yoğun Bakım

Yoğun bakımda bulunan hayvanların durumu sıkı bir şekilde takip edilir ve gerekli tedaviler uygulanır.

Check Up

Evcil hayvanlarınızı en az yılda bir kere genel bir check-up programına dahil etmek, geri dönüşümü zor olan hastalıkların önüne geçmede en etkili yoldur.

Ağız ve Diş Sağlığı

Ağız ve diş sağlığı bizlerde olduğu kadar, petlerimiz için de birçok açıdan önemlidir. Dişlerin sağlıklı olması aynı zamanda beslenmenin de sağlıklı olabilmesi demektir.

Pet Kuaför

Banyo ihtiyacı, tüy yapısına bağlı olarak değişmekle beraber evde bakılan köpekler için yıkama sıklığı süresini veteriner hekiminize danışabilirsiniz.